jueves, 18 de junio de 2009

LA VIDA CON HUMOR SE LLEVA MEJOR

CHISTES GALEGOS Encontraronse un día un catalán, un andaluz e un galego, e dixo o catalán: - Allí en Barcelona en las Ramblas nació un tío sin pierna le pusieron una ortopédica y es capaz de lanzar un balón a 200 Km por hora. - E contesta o galego non e nada. - E salta o andaluz pues allí mismo al ladito de la Giralda nació un tío sin brazo le pusieron un ortopédico y es capaz de levantar 300 Kg de un tirón - E salta o galego e dí non e nada ningún dos dous, aquí en Galicia naceo un home sin cuello nin cabeza puxeronlle un cabazo e está de presidente na Xunta de Galicia, que eso si que manda carallo. Un día preguntalle Manolito a súa nai, ¿mamá, mamá, como naceu papá? - Pois o seu pai que é o teu avó, saliu a horta regar e atopouno riba dunha col - Hai que bonito canto me gustou que nacera así, e ¿cómo naciches ti mamá? - A miña mamá que era a túa avoa saiu vela lúa de noite, e viume volando nunha alfombra maxica - Hai que bonito canto me gustou que naceras así, e logo eu ¿como nacín? - A ti trouxete unha cigüeña boando - Hai que bonito mamá, pero bouche facer outra pregunta, ¿pero logo nesta familia nin Dios pariu normalmente? José Manuel R.L.

1 comentario:

Cris 3 dijo...

Muy muy buenos los 2!!xDD!!Pero me quedo con el segundo jeje!!Seguir haciendonos reír!!Saludoss y enhorabuenaa